Lej en sal

Både som erhvervsdrivende og privat har man mulighed for at leje en sal til en ganske særlig anledning - Eksempelvis lukkede filmforevisninger, konferencer, fødselsdage for børn & voksne, b2b / b2c-præsentationer m.m.


PANORAMA FREDERICIA
I Panorama Fredericia råder vi over 4 flotte og topmoderne sale med lækker sædekomfort, ekstra benplads, optimal udsyn overalt & mulighed for stort set alt A/V tilslutning.
Salkapaciteten spænder mellem 91 - 257 sæder med luksuriøse parsæderækker i 3 sale.

Ta' på virtuel tur i Panorama Fredericia HER


PANORAMA MIDDELFART
I Panorama Middelfart tilbyder vi to store sale med henholdsvis 130 & 224 pladser. Ligeledes er der parsædderækker, ekstra benplads og super udsyn overalt i salen.
A/V tilslutningsmulighederne er ligeledes store i begge sale.

 

BUSINESS PAKKE 1
FRA KR. 170,- PR. DELTAGER

• Valgfri film*

• Eksklusivt i egen biografsal

• Sodavand 0,5 l og popcorn 2,5 l til filmen

• Mulighed for et velkomstbillede på lærred

• Min. 30 pers.

*Tillæg ved forlænget spilletid / helaftenfilm

BUSINESS PAKKE 2
FRA KR. 220,- PR. DELTAGER

• Valgfri film*

• Eksklusivt i egen biografsal

• Lækker forplejning inkl. 1 glas vin, sodavand, øl eller kildevand

• Mulighed for et velkomstbillede på lærred

• Teknisk support

• Mulighed for at opstille roll-ups mv. i lounge og biografsalen.

• Min. 30 pers.

*Tillæg ved forlænget spilletid / helaftenfilm

BUSINESS PAKKE 3
FRA KR. 270,- PR. DELTAGER

• Valgfri film*

• Eksklusivt i egen biografsal

• Lækker forplejning inkl.1 glas vin, sodavand, øl eller kildevand

• Sodavand 0,5 l og popcorn 2,5 l til filmen

• Mulighed for et velkomstbillede på lærred

• Teknisk support

• Mulighed for at opstille roll-ups mv. i lounge og biografsalen.

• Min. 30 pers.

*Tillæg ved forlænget spilletid / helaftenfilm

BUSINESS PAKKE 4
Sammensættes efter jeres egne ønsker

Mulighed for:

• Leje af sal til møder / konferencer / produktpræsentationer m.m.

• Teknisk support

• Roll-ups, materialer mv. i lounge og biografsalen.

• Forplejning i foyeren

Sammensæt din ønskede konference sammen med os.

Min. 30 pers.*